Referent ds. obsługi finansowej Urzędu Gminy
        Jednostka ogłaszająca
    
    
        Urząd Gminy Żmudź Żmudź 2 22-114 Żmudź
    
        Data ogłoszenia
    
    
        2013-04-18
    
        Termin składania dokumentów
    
    
        2013-04-30
    
        Wymagane wykształcenie
    
    
        wykształcenie wyższe, średnie,
    
        Wymagania związane ze stanowiskiem
    
    
        1. Wymagania niezbędne - kandydatem na stanowisko  referenta ds. obsługi finansowej Urzędu Gminy może być osoba, która posiada:
1) wykształcenie wyższe, średnie,
2) znajomość przepisów ustawy o rachunkowości,
3) znajomość przepisów ustawy o finansach publicznych,
4) znajomość obsługi programów komputerowych: edytor tekstu, arkusz kalkulacyjny, umiejętność poruszania się w sieci Internet, 
5) co najmniej dwuletni staż pracy w księgowości budżetowej, 
6) stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie,
7) pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta w pełni z praw publicznych.
8) nie była skazana prawomocnym wyrokiem sądu za  umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
9) nie była karana za naruszenie dyscypliny finansów publicznych, 
10) cieszy się nieposzlakowaną opinią.
2.Wymagania dodatkowe – znajomość zagadnień:
1) ustawa o samorządzie gminnym,
2) ustawa- kodeks postępowania administracyjnego.
    
        Zakres obowiązków
    
    
        1)prowadzenie ewidencji księgowej Urzędu Gminy w zakresie dochodów i wydatków (analityka i syntetyka),
2)kontrola wstępna dowodów księgowych,
3)sporządzanie sprawozdań budżetowych i finansowych Urzędu Gminy, sprawozdań opisowych  w oparciu o obowiązujące przepisy prawa,
4)rozpisywanie dowodów księgowych na poszczególne stanowiska pracy , prowadzenie kontroli przekazanych dowodów,
5)dekretacja dowodów księgowych Urzędu Gminy,
6)opracowywanie materiałów  planistycznych do projektu budżetu gminy .
    
        Wymagane dokumenty
    
    
        1. Kandydat powinien złożyć następujące dokumenty:
1) list motywacyjny,
2) życiorys – curriculum vitae,
3) dokumenty potwierdzające kwalifikacje zawodowe - kserokopie,
4) świadectwa pracy – kserokopie potwierdzające dotychczasowe zatrudnienie lub zaświadczenie jeżeli stosunek pracy trwa nadal, 
5) oświadczenie o braku przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na stanowisku referenta ds. obsługi finansowej Urzędu Gminy,
6) oświadczenie o niekaralności  za  umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, w przypadku zatrudnienia wymagany będzie wypis z Krajowego Rejestru Karnego,
7) oświadczenie o  korzystaniu w pełni z praw publicznych, 
8) oświadczenie o niekaralności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych. 
2. List motywacyjny i curriculum vitae  powinny być opatrzone klauzulą: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002r. Nr 101, poz. 926 z póź. zm.).
    
        Warunki pracy
    
    
        1. Wymiar czasu pracy 
- pełny etat.
2. Rodzaj umowy
- umowa o pracę 
3. Zatrudnienie 
-  czas określony z możliwością zawarcia  umowy o pracę na czas nieokreślony;
4. Wynagrodzenie:
- zgodnie z Rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 18 marca 2009 roku w sprawie  wynagradzania pracowników samorządowych /Dz. U. Nr 50 , poz. 398 z późn. zm./ oraz regulaminem  wynagradzania pracowników samorządowych zatrudnionych w Urzędzie Gminy Żmudź.
    
        Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce
    
    
        W miesiącu marcu br. wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Gminy wynosił co najmniej 6%. 
    
        Miejsce składania dokumentów
    
    
        1. Wymagane dokumenty należy złożyć do dnia 30  kwietnia  2013 r. w sekretariacie Urzędu Gminy Żmudź osobiście lub  przesłać pocztą na adres: Urząd Gminy Żmudź, 22-114 Żmudź  z dopiskiem:  dotyczy naboru na stanowiska referenta ds. obsługi finansowej Urzędu Gminy. 
2. Dokumenty, które wpłyną do Urzędu po terminie określonym w pkt 1 nie będą rozpatrywane i zostaną zwrócone zainteresowanym.
3.  Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Gminy Żmudź  www.ugzmudz.bip.lubelskie.pl oraz na tablicy ogłoszeń w  Urzędzie Gminy Żmudź
    
Załączniki
            Osoba odpowiedzialna za powstanie informacji: Mariusz Łopuszyński
Dodano do BIP dnia 18-04-2013 09:39:25
    Dodano do BIP dnia 18-04-2013 09:39:25
