Referent ds. obsługi finansowej Urzędu Gminy
Jednostka ogłaszająca
Urząd Gminy Żmudź Żmudź 2 22-114 Żmudź
Data ogłoszenia
2013-04-18
Termin składania dokumentów
2013-04-30
Wymagane wykształcenie
wykształcenie wyższe, średnie,
Wymagania związane ze stanowiskiem
1. Wymagania niezbędne - kandydatem na stanowisko referenta ds. obsługi finansowej Urzędu Gminy może być osoba, która posiada:
1) wykształcenie wyższe, średnie,
2) znajomość przepisów ustawy o rachunkowości,
3) znajomość przepisów ustawy o finansach publicznych,
4) znajomość obsługi programów komputerowych: edytor tekstu, arkusz kalkulacyjny, umiejętność poruszania się w sieci Internet,
5) co najmniej dwuletni staż pracy w księgowości budżetowej,
6) stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie,
7) pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta w pełni z praw publicznych.
8) nie była skazana prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
9) nie była karana za naruszenie dyscypliny finansów publicznych,
10) cieszy się nieposzlakowaną opinią.
2.Wymagania dodatkowe – znajomość zagadnień:
1) ustawa o samorządzie gminnym,
2) ustawa- kodeks postępowania administracyjnego.
Zakres obowiązków
1)prowadzenie ewidencji księgowej Urzędu Gminy w zakresie dochodów i wydatków (analityka i syntetyka),
2)kontrola wstępna dowodów księgowych,
3)sporządzanie sprawozdań budżetowych i finansowych Urzędu Gminy, sprawozdań opisowych w oparciu o obowiązujące przepisy prawa,
4)rozpisywanie dowodów księgowych na poszczególne stanowiska pracy , prowadzenie kontroli przekazanych dowodów,
5)dekretacja dowodów księgowych Urzędu Gminy,
6)opracowywanie materiałów planistycznych do projektu budżetu gminy .
Wymagane dokumenty
1. Kandydat powinien złożyć następujące dokumenty:
1) list motywacyjny,
2) życiorys – curriculum vitae,
3) dokumenty potwierdzające kwalifikacje zawodowe - kserokopie,
4) świadectwa pracy – kserokopie potwierdzające dotychczasowe zatrudnienie lub zaświadczenie jeżeli stosunek pracy trwa nadal,
5) oświadczenie o braku przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na stanowisku referenta ds. obsługi finansowej Urzędu Gminy,
6) oświadczenie o niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, w przypadku zatrudnienia wymagany będzie wypis z Krajowego Rejestru Karnego,
7) oświadczenie o korzystaniu w pełni z praw publicznych,
8) oświadczenie o niekaralności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych.
2. List motywacyjny i curriculum vitae powinny być opatrzone klauzulą: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002r. Nr 101, poz. 926 z póź. zm.).
Warunki pracy
1. Wymiar czasu pracy
- pełny etat.
2. Rodzaj umowy
- umowa o pracę
3. Zatrudnienie
- czas określony z możliwością zawarcia umowy o pracę na czas nieokreślony;
4. Wynagrodzenie:
- zgodnie z Rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 18 marca 2009 roku w sprawie wynagradzania pracowników samorządowych /Dz. U. Nr 50 , poz. 398 z późn. zm./ oraz regulaminem wynagradzania pracowników samorządowych zatrudnionych w Urzędzie Gminy Żmudź.
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce
W miesiącu marcu br. wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Gminy wynosił co najmniej 6%.
Miejsce składania dokumentów
1. Wymagane dokumenty należy złożyć do dnia 30 kwietnia 2013 r. w sekretariacie Urzędu Gminy Żmudź osobiście lub przesłać pocztą na adres: Urząd Gminy Żmudź, 22-114 Żmudź z dopiskiem: dotyczy naboru na stanowiska referenta ds. obsługi finansowej Urzędu Gminy.
2. Dokumenty, które wpłyną do Urzędu po terminie określonym w pkt 1 nie będą rozpatrywane i zostaną zwrócone zainteresowanym.
3. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Gminy Żmudź www.ugzmudz.bip.lubelskie.pl oraz na tablicy ogłoszeń w Urzędzie Gminy Żmudź
Załączniki
Osoba odpowiedzialna za powstanie informacji: Mariusz Łopuszyński
Dodano do BIP dnia 18-04-2013 09:39:25
Dodano do BIP dnia 18-04-2013 09:39:25