Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Gminy Żmudź

Szczegóły oferty pracy

Powrót do ofert pracy
JSON XML

Dyrektor Gminnego Ośrodka Kultury w Żmudzi

Jednostka ogłaszająca
Urząd Gminy Żmudź Żmudź 2 22-114 Żmudź
Data ogłoszenia
2013-05-06
Termin składania dokumentów
2013-05-31
Wymagane wykształcenie
1. Obywatelstwo polskie; 2. Posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych; 3. Wykształcenie wyższe; 4. Stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na stanowisku Dyrektora Gminnego Ośrodka Kultury; 5. Co najmniej 5 letni staż pracy (umowa o pracę); 6. Niekaralność za przestępstwo umyślne;
Wymagania związane ze stanowiskiem
Wymagania dodatkowe: 1. Znajomość zasad zarządzania i funkcjonowania instytucji kultury oraz zasad jej finansowania; 2. Obowiązkowość, dyspozycyjność, komunikatywność; 3. Umiejętność organizacji pracy i kierowania zasobami ludzkimi; 4. Umiejętność samodzielnego rozwiązywania problemów.
Zakres obowiązków
Zarządzanie jednostką kultury której, przedmiotem działania jest: 1. Edukacja kulturalna i wychowanie przez sztukę; 2. Tworzenie nawyków do korzystania z dóbr kultury; 3. Integrowanie społeczności lokalnej poprzez współtworzenie warunków do kultywowania i rozwijania środowiskowych wartości kulturalnych; 4. Tworzenie warunków dla rozwoju amatorskiego ruchu artystycznego oraz zainteresowania wiedza i sztuką; 5. Rozpoznawanie, rozbudzanie i zaspokajanie potrzeb oraz zainteresowań kulturalnych i rekreacyjno sportowych; 6. Wspomaganie samoorganizacji ruchu kulturalnego; 7. Współdziałanie z instytucjami, organizacjami i stowarzyszeniami ; 8. Tworzenie warunków dla rozwoju folkloru i ruchu artystycznego; 9. Prowadzenie współpracy kulturalnej z innymi jednostkami
Wymagane dokumenty
Niezbędna dokumenty - Opracowanie "Koncepcji Funkcjonowania Gminnego Ośrodka Kultury w Żmudzi" Wymagane dokumenty: 1. List motywacyjny; 2. Życiorys; 3. Kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie; 4. Oświadczenie kandydata, że nie był karany oraz, że nie toczy się przeciwko niemu postępowanie karne; 5. Kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i doświadczenie zawodowe; 6. Kopie dokumentów potwierdzających posiadane kwalifikacje; 7. Kserokopie świadectw pracy z poprzednich miejsc pracy lub innych dokumentów potwierdzających okresy zatrudnienia; 8. Oświadczenie kandydata o stanie zdrowia pozwalającym na zatrudnienie na stanowisku Dyrektora Gminnego Ośrodka Kultury.
Miejsce składania dokumentów
Oferty należy składać w zamkniętych kopertach z podanym adresem zwrotnym i dopiskiem: "Konkurs na Dyrektora Gminnego Ośrodka Kultury w Żmudzi” do dnia 31.05.2013 r. w pokoju Nr 1 Urzędu Gminy Żmudź lub przesłać pocztą na adres Urzędu Gminy Żmudź 2 , 22 -114 Żmudź , (liczy się data wpływu do Urzędu).
Uwagi
Dokumenty aplikacyjne: CV oraz list motywacyjny winny być opatrzone klauzulą: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 o ochronie danych osobowych (Dz.U z 2002 r. Nr 101, poz. 926.)
Załączniki
  • pdf pobrano: 68 razy
  • pdf pobrano: 85 razy

  • Wybrany kandydat
    Marta Gołębiowska

    Uzasadnienie wyboru
    w wyniku dokonanej analizy dokumentów aplikacyjnych i przeprowadzonej rozmowy kwalifikacyjnej Komisja stwierdziła, że Pani Marta Gołębiowska spełnia konieczne i dodatkowe wymagania do wykonywania pracy na w/w stanowisku. Podczas rozmowy kwalifikacyjnej Komisja stwierdziła, że wykazała się niezbędną wiedzą na temat prowadzenia i reprezentowania GOK oraz posiadaniem niezbędnych kwalifikacji.
    Robert Cieślik

    Renata Górka

    Mariusz Narolski

    Marcin Cichosz

    Krzysztof Soroka

    Marta Gołębiowska

    Andrzej Kwiatkowski

    Osoba odpowiedzialna za powstanie informacji: Mariusz Łopuszyński
    Dodano do BIP dnia 06-05-2013 14:18:36