Dyrektor Gminnego Ośrodka Kultury w Żmudzi
Jednostka ogłaszająca
Urząd Gminy Żmudź Żmudź 2 22-114 Żmudź
Data ogłoszenia
2013-05-06
Termin składania dokumentów
2013-05-31
Wymagane wykształcenie
1. Obywatelstwo polskie;
2. Posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;
3. Wykształcenie wyższe;
4. Stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na stanowisku Dyrektora Gminnego Ośrodka Kultury;
5. Co najmniej 5 letni staż pracy (umowa o pracę);
6. Niekaralność za przestępstwo umyślne;
Wymagania związane ze stanowiskiem
Wymagania dodatkowe:
1. Znajomość zasad zarządzania i funkcjonowania instytucji kultury oraz zasad jej finansowania;
2. Obowiązkowość, dyspozycyjność, komunikatywność;
3. Umiejętność organizacji pracy i kierowania zasobami ludzkimi;
4. Umiejętność samodzielnego rozwiązywania problemów.
Zakres obowiązków
Zarządzanie jednostką kultury której, przedmiotem działania jest:
1. Edukacja kulturalna i wychowanie przez sztukę;
2. Tworzenie nawyków do korzystania z dóbr kultury;
3. Integrowanie społeczności lokalnej poprzez współtworzenie warunków do kultywowania i rozwijania środowiskowych wartości kulturalnych;
4. Tworzenie warunków dla rozwoju amatorskiego ruchu artystycznego oraz zainteresowania wiedza i sztuką;
5. Rozpoznawanie, rozbudzanie i zaspokajanie potrzeb oraz zainteresowań kulturalnych i rekreacyjno sportowych;
6. Wspomaganie samoorganizacji ruchu kulturalnego;
7. Współdziałanie z instytucjami, organizacjami i stowarzyszeniami ;
8. Tworzenie warunków dla rozwoju folkloru i ruchu artystycznego;
9. Prowadzenie współpracy kulturalnej z innymi jednostkami
Wymagane dokumenty
Niezbędna dokumenty - Opracowanie "Koncepcji Funkcjonowania Gminnego Ośrodka Kultury w Żmudzi"
Wymagane dokumenty:
1. List motywacyjny;
2. Życiorys;
3. Kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie;
4. Oświadczenie kandydata, że nie był karany oraz, że nie toczy się przeciwko niemu postępowanie karne;
5. Kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i doświadczenie zawodowe;
6. Kopie dokumentów potwierdzających posiadane kwalifikacje;
7. Kserokopie świadectw pracy z poprzednich miejsc pracy lub innych dokumentów potwierdzających okresy zatrudnienia;
8. Oświadczenie kandydata o stanie zdrowia pozwalającym na zatrudnienie na stanowisku Dyrektora Gminnego Ośrodka Kultury.
Miejsce składania dokumentów
Oferty należy składać w zamkniętych kopertach z podanym adresem zwrotnym i dopiskiem: "Konkurs na Dyrektora Gminnego Ośrodka Kultury w Żmudzi” do dnia 31.05.2013 r. w pokoju Nr 1 Urzędu Gminy Żmudź lub przesłać pocztą na adres Urzędu Gminy Żmudź 2 , 22 -114 Żmudź , (liczy się data wpływu do Urzędu).
Uwagi
Dokumenty aplikacyjne: CV oraz list motywacyjny winny być opatrzone klauzulą: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 o ochronie danych osobowych (Dz.U z 2002 r. Nr 101, poz. 926.)
Załączniki
Wybrany kandydat
Marta Gołębiowska
Uzasadnienie wyboru
w wyniku dokonanej analizy dokumentów aplikacyjnych i przeprowadzonej rozmowy kwalifikacyjnej Komisja stwierdziła, że Pani Marta Gołębiowska spełnia konieczne i dodatkowe wymagania do wykonywania pracy na w/w stanowisku.
Podczas rozmowy kwalifikacyjnej Komisja stwierdziła, że wykazała się niezbędną wiedzą na temat prowadzenia i reprezentowania GOK oraz posiadaniem niezbędnych kwalifikacji.
Robert Cieślik
Renata Górka
Mariusz Narolski
Marcin Cichosz
Krzysztof Soroka
Marta Gołębiowska
Andrzej Kwiatkowski
Osoba odpowiedzialna za powstanie informacji: Mariusz Łopuszyński
Dodano do BIP dnia 06-05-2013 14:18:36
Dodano do BIP dnia 06-05-2013 14:18:36